واکنش جنبش جهاد اسلامی به توافق بحرین و رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

واکنش جنبش جهاد اسلامی به توافق بحرین و رژیم صهیونیستی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین توافق بحرین و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط تحت نظارت آمریکا را یک شکست سیاسی جدید برای کشورهای عربی و ناشی از سرسپردگی رژیم آل خلیفه به آمریکا توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 11
کد خبر: ۵۸۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام توافق میان بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کرد.

«داوود شهاب» در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: «این توافق نشان دهنده سرسپردگی رژیم بحرین به آمریکاست».

او تاکید کرد: «شاه بحرین و دولت آن طبق دستورالعمل‌ها و دستورات آمریکایی‌ها عمل می‌کنند».

ترامپ دقایقی پیش در توییتر با اعلام عادی‌سازی روابط بین منامه و تل‌آویو نوشت: «امروز یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد! دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و پادشاهی بحرین به توافقی برای صلح دست پیدا کردند- بحرین دومین کشور عربی است که ظرف ۳۰ روز با اسرائیل صلح می‌کند.»

اعلام عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه در حالی اعلام می‌شود که هنوز از اعلام توافق مشابه بین امارات و رژیم اسرائیل یک ماه نمی‌گذرد. آن توافق نیز به گفته ترامپ، با وساطت آمریکا حاصل شده بود.

قرار است سه‌شنبه هفته آینده مقامات امارات و رژیم صهیونیستی در مراسم امضای توافق عادی‌سازی روابط موسوم به «توافق صلح ابراهیم» حضور داشته باشند.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار